Ny soffa

Är förresten i Uppsala nu, hos mamma & pappa. Daniel ville skjutsa hit mig idag, sagt och gjort och nu är jag här. Dock utan honom. Han åkte hem för ett tag sedan eftersom han jobbar i morgon, men han ville träffa mamma och pappa lite och det var ju skönt för mig att slippa köra själv. Han kommer på onsdag och grattar mig och tar med mig hem igen ;). Det blir perfekt att vara här nu ett par dagar, mamma har semester så i morgon blir det shopping och god lunch. Ska även åka och kika lite mer på en soffa som jag och Daniel svängde förbi och tittade på idag. Tror nog att vi ska slå till och beställa en sådan. Jag vill eventuellt även ha en två-sits soffa eller en fotölj.

Kommentarer
Postat av: jennifer

detlåter jättetrevligt ju!

Postat av: Marlene

Jennifer:

Javisst :)

2008-06-30 @ 22:52:00
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback