Dagens Önskelista

Dagens Önskelista
♥ Att jag ska bli frisk så att jag kan börja jobba igen.
♥ Att det ska bli sommar, finns det något bättre än ljusa, varma & sena sommarkvällar.
♥ Nya jeans & nya skor
♥ Flytta ihop på "riktigt" med min underbara Daniel, i en ny lägenhet/hus och göra det till "vårat"
♥ Ny säng, vilket ska inskaffas så snart vi tar oss i väg och kikar på det.
♥ Att Daniel inte ska jobba över i dag (vilket jag vet att han ska göra)
♥ En sådan där lyxig kaffemaskin. (Saknar den vi hade på jobbet)

♥ Listan kan göras lång men jag ska inte trötta ut er läsare med alla mina önskningar. Jag tror nog att den skulle kunna bli väldigt väldigt lång....

image629

                                                              Bild: Hemtex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback