Flytta

Har en magvärk som inte är att leka med för tillfället. Inte alls skönt! Tänkte gå och lägga mig snart och kika på någon film.

Annars så har jag inte gjort så mycket nu i kväll, vi åkte till Köping en sväng och kikade runt där en snabbis sedan handlade vi en massa gott. Bland annat glass, chokladsås, maränger & banan. Mums, men nu efteråt mår jag lite illa, åt nog lite för mycket av det goda...

Har pratat lite om min eventuella flytt hit, jag har ju två kaniner sen ett par år tillbaka i bagaget. Troligtvis kommer dom att få vara på gården hemma hos Daniels föräldrar, jag vill att dom ska ha möjlighet att kunna skutta runt på marken, äta gräs osv. Ska bygga oss en ny stor bur. Så det blir nog bra. Daniel har sagt att dom kan få bo här på balkongen annars, men det känns inte så aktuellt för mig. Kanske för en kort tillfällig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback