Ge mig

Ligger i soffan med en mage som värker. Så har det varit nu ett par månader från och till, jag undrar vad det beror på. Kanske är det något jag äter som jag inte tål. Har försökt kolla upp det där ett par gånger, men ingen verkar riktigt vilja gå vidare med det. Hur som helst så är det väldigt jobbigt. Att inte veta vad man kan eller inte kan äta utan att få ont i magen, illamående.

Nu ska jag försöka pallra mig upp ur soffan och ta tag i städningen. Skönt med nystädat lagom till helgen. Vi blir nog kvar här den här helgen.

image623
                                                       Bild:sia

Ge mig riktig vår / sommar nu! Jag vill ha blå himmel & sol.Jag vill att det ska
vara tort på marken så att det knastrar sådär härligt av gruset när man går.
Är trött på detta trista regniga ruggiga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback