Helgen

Fredag:
Började morgonen med en promenad i skogen med Daniels mamma & hundarna, sedan åkte vi hem och fikade med karlarna som jobbade hemma. Malin kom också förbi med ungarna. Satt ute i solen och fikade och hade det väldigt trevligt. Blev en tidig dag för karlarna också, s när dom jobbat färdigt var jag med och fixade lite med bilen. Körde även lite grävmaskin.

På kvällen gick vi över till Niklas & Malin där det även var några andra. Drack lite gott och bara hade det trevligt!


Lördag:
Åkte till garaget och hämtade lastbilen som vi dagen innan hade packat med ved & sten. Stenen körde vi hem hit till Uppsala och veden till hans bror som även han bor här i Uppsala. Stannade där en stund för lite fika.

Vid sju tiden promenerade vi över till min faster och hennes familj. Blev dit bjudna på middag tidigare i veckan. Kikade på melodifestivalen också. Så rätt att Carola inte gick vidare! Är inget större fan av henne.


Söndag:
Låg och drog oss en stund i morse, skönt efter gårdagens "festligheter". Jag har nyss tagit ett bad och gjort hårinpackning och Daniel är ute med pappa och fixar med stenen i trädgården. Får se om jag kanske följer med han hem sen. Nu ska jag torka håret, sedan är det dags för lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback