I dag har jag handlat

I dag har jag varit i Köping & Västerås för lite shopping! Såg så mycket fint, vill köpa alltihop! Jag pratar så klar om inredning! Men jag tänkte ta med mig Daniel så att han kan få vara med och bestämma lite.  Nu vet jag att han och jag har rätt så lika smak men det är roligt att åka båda två och handla.

.Köpte i alla fall mina efterlängtade väggljusstakar i ett material som liknar gips/sten. Har kollat på dom i evigheter men aldrig slagit till och köpt dom. Det gjorde jag i dag, och jag är super nöjd! Visar en bild i ett senare inlägg.

I morgon innan vi åker hem till Uppsala ska vi svänga förbi och kolla på ett par andra ljusstakar som jag blev sugen på, dock fanns dom inte i den färgen som jag är ute efter.

 Nu ska jag bädda sängen, köpte nytt lakan i dag som jag tror ska passa den nya sängen perfekt.!

image651
                                        Bilder: Sia

Kommentarer
Postat av: Sussie

Bloggdesign till utlottning! Kolla in min blogg!

Postat av: Victoria

ha en trevlig dag 8)

2008-03-27 @ 14:29:26
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Postat av: marlene

Victoria:
Tack desamma! :)

2008-03-27 @ 16:37:02
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback