Jag har tydligen något slags hjärtfel

Har precis fått i oss lite mat här hemma, älsklingen fick till och med i sig lite. Bra!

Mamma ringde tidigare och sa att jag hade fått ett brev från läkaren, det var svaren på hur mina hjärtslag/ljud var under den tiden då jag hade bandspelaren på mig. Tyvärr såg det inte så bra ut och jag skulle kontakta min läkare snarast. Troligtvis måste jag äta någon slags hjärtmedicin stod det. Känns lite tråkigt att det var problem med hjärtat men skönt att jag äntligen har fått lite svar på vad det kan vara.

Nu ska jag gå och ställa in bilen i garaget, kanske tar en sväng förbi affären för att handla lite tvättmedel, mjölk m.m. Vid åtta tiden blir det Let´s Dance och mys med sjuklingen.
image626
Bild: Duka

Kommentarer
Postat av: erika

men gumman då, hjärtfel? vi måste ses snart tycker jag honey, hoppas allt blir bra när du får medecin iaf..PUSS

2008-03-16 @ 12:49:53
Postat av: marlene

Erika:
Ja det var tydligen något som inte stod helt rätt till :(
Skönt på sätt och vis att ändå få det bekräftat, har ju känt av detta ett väldigt bra tag.


Förresten, Vi måste ses snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback