Myskväll

Det blev ingen uteservering idag, i stället så blev det shopping. Vädret blev väl inte riktigt som vi ville.

I morgon ska jag åka hem till Erika för en myskväll, kanske får vi sällskap av några till ? Kommer hur som helst att bli riktigt trevligt. Ska bli roligt att se lägenheten, är så nyfiken! Sen att jag får umgås med världens härligaste tjej gör inte saken sämre. Så det är något jag ser fram emot.

Hoppas att vädret i morgon är lite bättre än i dag, jag vill kunna ligga ute i bikini och få lite färg på kroppen. Det vore inte helt fel. =)

Kommentarer
Postat av: hannistyle

har haft myskväll med älsklingen idag, underbart!

Postat av: Anonym

hej hej
har lite tävlingar på bloggen
hoppas du vill delta ;:)
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-07 @ 23:13:30
Postat av: Anonym

hannistyle:
Mysigt! =)

2008-05-09 @ 14:45:12
Postat av: Marlene

hannistyle:
Mysigt =)

2008-05-09 @ 14:45:51
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback