Detta vill jag ha

Här kommer lite av det som jag/vi ska inhandla här näst. Soffbord från EM ska beställas. Och till nya sofforna vill jag ha två plädar, en som går i svagt matt rosa (har sett en på MIO) och en som går i grått. Jag vill även ha kivi lyktor på soffbordet som går i hallon och grått. Det blir jätte fint sken av dom. Sen vill jag även ha ett par stycken lyktor i vanligt glas och någon enstaka i frost. Blir fint att blanda. :) Kommer självklart visa bilder på detta när allt är köpt och färdigt.  Jag har aldrig varit speciellt förtjust i rosa, men med lagom mängd och en svag ton så är det jätte fint. Passar fint ihop med vitt.
Soffbord från EM
Pläd från Åhléns


Hallon

Grå


Klart glas

Frost

Kivi ljuslyktor, som inte alls kommer till sin rätt på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback