...

I måndags åkte jag hem till föräldrarna. Mamma & jag åkte runt och kikade på en massa grejer. Hittade även tapeter till sovrummet.

När jag var och hälsade på Erika på jobbet bestämde vi oss för att gå ut och äta. Sagt och gjort. Till maten blev det cider/rosé. Trevligt. Skönt att bara sitta och prata om allt och inget.

På tisdagen åkte jag hem igen, men innan dess så åt vi lunch med pappa och kikade efter gardiner. Sedan tog mamma och jag en fika.

Igår jobbade jag 10-20 och jag mådde konstant illa hela dagen sen jag vaknade. Mår illa i dag också, men inte riktigt lika mycket. Hoppas att det går över. Vi har fått en massa nya fina julsaker på jobbet. Jätte fina ljus bland annat. Så i dag blir det jobb mellan 12-18. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback