Inreda

I dag har vi flängt och farit. Har varit runt i örebro och kikat. Hittade en massa fint som ska köpas när vi kommit lite mer i ordning här hemma. Roligare att ha rummen klara så att man bara kan börja inreda sen. Men lite fint fick självklart följa med hem redan idag.

Har varit kanon väder i dag, riktigt fint höst väder. Varmt och härligt. Sånt gillar jag. Man blir bara så glad =) Åt god lunch i örebro också, jätte mysig restaurang. Så i kväll blir det bara något lättare, är inte så hungrig.

I morgon är jag ledig och då blir det till att måla en hel del. En av sofforna ska även komma nu i veckan är det sagt, får se hur det blir med det. Jag litar inte ett dugg på dom längre. Inte efter allt strul som det blev vid beställningen. Hon gjorde fel och vi skulle få betala ett par tusen extra. Jag förstår inte deras tänkande. Och då är det en stor möbel-kedja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback