Jobbat

 Kom nydligen hem från jobbet, där det förövrigt är kaos. Vi har fått alldeles för mycket varor än vad vi har plats för. Så i morgon får vi försöka röja upp lite. Det står julgrejer lite överallt, dom stora lurviga tomtarna står till och med på bordet i köket. Trevligt att ha en lurvig tomte stirrandes på en när man ska äta :)

När jag kom hem fick jag ett glas god dricka och tillsagd att hålla mig borta i från köket. Undra vad han nu har hittat på för gott. Sitter här med mitt glas och ska strax gå och kolla på slutet av Idol.

I morgon åker vi till Uppsala efter jobbet, ska på middag hos mamma & pappa. Det var ett tag sedan vi var där nu båda två. Ska bli trevligt. Hade tänkt stanna kvar men det dök upp lite mer jobb än väntat.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback