Bättre sent...

Var ett par dagar sen jag skrev någonting. Det beror mycket på att jag har varit sjuk. Är fortfarande inte helt bra men känner mig bättre än tidigare i alla fall. I går och idag har jag till och med jobbat. Det var jätte roligt, har verkligen längtat till jobbet. Skönt att få tankarna på annat.

Tänkte gå tillbaka lite i veckan, i onsdags var jag ut och åt med mamma. Vi gick först till ett ställe för att inta lite god dricka, sedan gick vi vidare till restaurangen där vi åt grekisk mat. Mums! Sedan avrundade vi kvällen med ett glas vin och en öl på ett annat ställe. Jag hade en kanon kväll med mamma! Riktigt trevligt!

torsdagen tog mamma ledigt och hon bestämde sig för att följa med hit hem. Vi stannade för lite lunch och shopping i Västerås. Sedan blev det pizza och idol med mamma och Danne på kvällen.

Fredag: Mamma sov över eftersom hon var ledig den här dagen. När det var dags för mig att åka till jobbet åkte hon till Örebro där pappa var och spelade golf med jobbet.

I dag är det lördag och jag slutade jobbet klockan fyra. Har knappt ätit på hela dagen och är nu väldigt väldigt hungrig, och hungrigare blir jag för det doftar jätte gott här hemma. Håller på och gör potatisgratäng, kyckling och fetaostsallad.
Sedan blir det film och myskväll med en massa gott.

Trevlig helg!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback