Flyttlådor

Ringde nyss till vårdcentralen, är inte frisk än och börjar bli rätt så less på det här. Men hon tyckte att jag skulle vänta ett par dagar, har fortfarande lite antibiotika kvar.  Jag är ju en sådan där som gärna vill att allt ska gå över på en gång. Får väl ge det ett par dagar till.

Ska börja packa ner lite saker här i lådor som vi ska ta med oss när vi flyttar, får se hur pass mycket jag orkar men det vore skönt att ha det gjort. Sånt som vi inte använder. Danne började lite igår. Förstår inte hur en människa kan ha så mycket energi. Allt ska gå i 110. Effektivt men kanske inte alltid så hälsosamt.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, mår lite illa av tabletterna jag äter och har fått svårt att äta på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback