Försöker

Nu har vi sovit andra natten här i det nya. Det är otroligt lugnt och tyst område, skönt!  Det var så härligt att öppna upp altandörren i morse och bara se gräs och träd. Kaninerna verkar också trivas jätte bra här på gården. Perfekt för dom!

Håller på och fixar och donar för fullt just nu, är en massa grejer att packa upp. Sover just nu i vardagsrummet då vi ska börja med att göra om sovrummet först. De andra rummet har blivit ett tillfälligt förvaringsrum, ska senare bli en fin garderob.

Vi har knappt varit hemma här något då vi i lördags åkte in till Örebro för att äta på restaurang med mamma och pappa. Och det blev även örebro igår för lite shopping. Sedan kom mamma och pappa förbi på fika.

Det är jätte fint och bra här men jag måste säga att jag ändå längtar hem, hem till mina vänner, familj och den där närheten till allt. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag kommer hem igen. Det hade varit perfekt att bo såhär om det låg nära uppsala. Men det är bara att försöka göra det bästa av situationen så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback