Helgen

Efter jobbet i lördags åkte vi till Uppsala. Korkade direkt upp lite god dricka och gjorde oss i ordning för "kräftskivan".
Kvällen kunde inte ha blivit bättre, hade jätte trevligt. Däremot upptäckte jag dagen efter att mina jeans hade spruckit på insidan av låret. Det var tur att jag hade en längre skjorta på mig. Men jag åkte direkt in och köpte mig ett par nya, det var trots allt mina favorit byxor och jag fick tag i de sista paret.

I dag skulle jag ha jobbat ett tio timmars, men vaknade med feber. Jag som vill jobba, skulle fixa och dona i butiken i dag med höstnyheterna. :(  I stället får jag ligga i soffan och titta på tv hela dagen. Danne ringde nyss och kommer kanske hem på lunchen, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback