Höstmys

Förkylningen verkar inte vilja ge med sig, men i morgon ska jag nog jobba. Ska skylta om och göra om i butiken. Kommer bli så fint. Bort med sommaren och in med hösten. Ska köpa hem en massa ljus, mysigt i höstmörkret.

Eftersom jag fortfarande är sjuk blir det ännu en lugn dag, ska städa lite och sen kika på en film som Mats har fixat åt mig. :) Sen vid halv sju kommer paret som ska flytta in här hit, vi ska skriva papper så att allting är färdigt. Bara ett par veckor kvar nu.
                       


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var de värsta jag har hört marlene! En fejkspis?! fan för dig :D

Amen vi kan ju låtsas grilla då, kanske funkar? :D

Postat av: Mischa

Fin blogg =)

2008-09-02 @ 14:58:55
URL: http://miischas.com
Postat av: Karin

Jaa det är ju de. Dock är jag inte färdig på långa långa vägar. baah! Kom och gör det åt mig :D

2008-09-02 @ 17:09:54
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback