Resa

Danne & jag ska ju åka utomlands igen i vinter. Vi vet bara vi ska åka, men vi vet inte vart än. Har inte riktigt hunnit kolla det än. Är mycket med nya lägenheten och allt som hör där till. Men eftersom jag är hemma i dag, vilket betyder att jag inte jobbar kväll. Så kanske vi kan få lite tid till att kika på det. Mamma & pappa vill att vi följer med till Gran Canaria, men där har jag varit ca 10 gånger redan. Danne är lite sugen på Thailand i år igen, men jag tyckte inte att det var sådär jätte bra, visst stränderna var riktigt fina. Men det var alldeles för fuktigt klimat om kvällarna + att det var massa mygg. Men det är inte helt omöjligt att det blir Thailand någon mer gång, men då blir det några andra öar. Finns ett par som jag skulle kunna tänka mig att besöka, men jag har hört att det är mycket mygg där.... Vi får se helt enkelt var vi hamnar.

                                                         Bild: Tagen i somras på mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback