Sen lunch

Blev inget jobb i dag heller, mår lite lite bättre men känner mig inte alls frisk nog för att jobba. Kunde inte ens följa med Danne och köpa present till hans bror, och då är jag sjuk. Hade mer än gärna följt med för att handla lite.

Blir nog ingen middag i kväll heller. Nu vill jag bli frisk!!

En av sofforna vi beställde har det blivit strul med, jag måste ringa till hon som gjorde beställningen så fort som möjligt på måndag. Hon har tydligen missat att skriva i att vi vill ha tre dynor i tre-sits soffan. Typiskt. Nu kommer vi få vänta ännu längre än 8 veckor om vi inte tar den som nu är beställd. Men det känns inte direkt roligt att betala för en soffa man egentligen inte vill ha pga. att hon gjorde ett fel vid beställningen. Då väntar jag hellre.

Nu ska vi snart äta lite sen lunch här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback