Sjuk, igen.

Det har varit en hemsk natt. Började redan igår eftermiddag känna att en UVI var på väg. Mycket riktigt, natten var som sagt hemsk. Jag har inte sovit en blund i natt. Och gissa om jag var snabb på luren i morse när klockan slog åtta. Fick en tid vid nio och provsvaren visade en rejäl infektion. Fick som tur var medicin som jag hoppas hjälper. Vet att jag har varit känslig mot den typ av medicin tidigare.

Så det var bra att sjukanmäla sig på jobbet i dag. Jag som hade sett fram emot att jobba. Ska egentligen jobba i morgon också, men läkaren sa att jag skulle vara hemma. Får se hur jag mår, blir det inte bättre så kan jag verkligen inte jobba.

Ska dricka mycket tranbärsjuice, inte det godaste men det ska ju vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback