Soda Streamer

Danne ringde när jag var påväg till Örebro, han slutade precis och då passade jag på att hämta upp honom då han jobbade i närheten. Vi åkte och kikade lite på kakel, tapeter osv.

Danne köpte även en Soda streamer åt mig i dag, han tyckte att jag behövde en sådan eftersom jag dricker rätt så mycket kolsyrat vatten. Tack tack. Har faktiskt tänkt länge att jag ska köpa mig en sådan, men det har aldrig riktigt blivit av.

Så nu kommer det bli ännu mera bubbelvatten för min del.


I morgon börjar jag jobba klockan två, och till Daniel ringde dom och sa att han kunde få vara ledig i morgon. Synd att jag inte också är ledig. I stället så jobbar jag kväll, är alltså inte hemma förrens halv nio och börjar tio på lördagen. Det hade varit mysigt att fått en hel dag tillsammans, jag ska nämligen åka bort i helgen med ett par vänner. Det ska bli riktigt roligt! Stannar säkert i Uppsala sen ett par dagar.



Nu har han tydligen fixat popcorn och bubbel, jag som trodde att vi skulle lägga oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback