A piece of cake

Jätte trevlig fest igår. Blev lite väl mycket vin kanske, Maria var snabb med att se till att jag hela tiden hade fullt glas. Men trevligt var det och god mat. Skulle göra nästan vad som helst just nu för att få äta den goda fetaost salladen, den var super god. Måste ta recept!

Vi har precis duschat och fräschat till oss lite, man känner sig lite sådär lagom sliten efter två dagars. Men senare idag åker vi upp till mamma och pappa och vilar ut oss dom sista dagarna av ledigheten. Jag har beställt påskmat, det hör lite till och mamma gör världens bästa påskmat. Men nu blir det frukost för oss här hemma.


Boken A piece of cake av Leila Lindholm har jag, eller vi fått av farmor och farfar. Finns massa smaskiga recept som jag ska testa någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback