Ett bra avslut

Vi tog en paus från allt stenläggande för en promenad och lite styrketräning. Fortsätta får han göra någon annan dag, det är bara några få stenar kvar som ska kapas. Men dom stenarna får vi vänta på ett tag. Men det gör ingenting för det ser ändå nästan klart ut.

Nu ska vi hoppa in i duschen och sen blir det mys i soffan med film, popcorn till mig och chips till Danne. Ett bra sätt att avsluta helgen på tycker jag. Har förövrigt haft en underbar helg, hoppas att eran  har varit det med. I morgon är det måndag igen vilket innebär ny vecka, nya tag. Jag kommer spendera mycket av min dag ute, tänkte städa på altanen nu efter att vi flyttat bort stora kaninburen. Blev jätte stort när den försvann, och tomt. Får hitta på en lösning till det, men det får bli i morgon.


Kommentarer
Postat av: Therese Z

Hej Marlene! :D:D



Hur ar allt med dig och Daniel? Din blogg later sa mysig! Har inte riktigt hangt med men, har ni ett hus tillsammans?



Stor kram till dig! :)

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 06:30:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: marlene

Therese Z:

Hej :)

Allt är bara bra med oss, hur är allt med dig och livet i australien ? Har ni bestämt när ni kommer hem? Vi bor inte i hus, men det är nästan som ett radhus. Är någon slags lägenhet. Det bor en över oss. Men vi bor på hörnet så vi har rätt så stor tomt och en altan. Jätte skönt. Så det känns nästan som ett hus.



Ha det så bra och ta hand om dig. Har läst mycket om hajar i australien, bada lugnt! :) Kram kram





Tonårsliv by Leonora:

Tack, dessamma. Allt är bara väl med mig :)



2009-04-20 @ 10:44:25
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback