Grillat

Vad passar inte bättre i vårvädret än att grilla? Det är precis vad vi håller på med just nu. Grillad fläskfilé, potatissallad och en sallad med massor av färska goda grönsaker. Mums! Tidigare i dag tog jag en joggingtur och det gick förvånansvärt bra. Kul! Hoppas bara att min fot håller för det vill jag fortsätta med. Var riktigt skönt. Sen blev det en sväng in på gymmet.

I morgon ska jag åka till Västerås och träffa mamma, vi möts där. Mys, blir lång lunch, fika och massa shopping. Underbart. Ska även inhandla lite fler Kivi ljuslyktor, köpte nio stycken förra veckan. I morgon blir det två till, i grått. Tänkte ha dom i nyblivna köket.

Mina favoriter! (Kanske inte världens bästa bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback