Hund i lagom mängd

Gick en liten sväng i morse, tog med mig en av svärföräldrarnas hundar. Labradoren Fanny. Är faktiskt egentligen inte så mycket för hundar längre, visst är dom söta men jag skulle själv inte vilja ha en. Konstigt hur man kan ändra sig, för en hund stod alltid längst upp på min önskelista när jag var liten. Nu är hund i lagom mängd bäst. :)

Hade egentligen planerat dagen med ett shoppingrunda inne i Örebro, men pratade med mamma tidigare och förhoppningsvis ska vi ses i Västerås i morgon. Så då tyckte jag att det får räcka med att åka i morgon i stället. För om jag känner mig och min karl rätt så blir det säkert någon sväng till Örebro/Marieberg i helgen också. Någon måtta får det vara. :)


Min vita pärlhyacint innan utslagning för någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback