Klagar bara lite

Att göra smörgåstårtorna tog mycket längre tid än jag trott. Och jag gjorde inte bara två, utan tre olika. Usch, aldrig mer smörgåstårta. Jag garnerar gärna men att hålla på med olika fyllnigar och lager tyckte jag inte var speciellt kul. Men i morgon är det det roliga kvar, att garnera. Håller på med tårtorna nu, väntar på att min vaniljkräm ska kallna så att jag kan ha på den på tårtan. När tårtorna är färdiga är det dags att laga mat, har stått i köket nu i flera timmar. Jag är trött och har ont i ryggen och vill bara sätta mig ner och ta kväll. Men efter maten är den annat som ska fixas. Slå in ett sista paket till Danne bland annat. Jag var bara tvungen att klaga lite, nu tar jag nya tag och hoppas på att krämen har svalnat något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback