Han kommer att bli världens bästa pappa

Luktar himla gott här hemma nu, nytvättat och fräscht. Jag sitter nyduschat i min morgonrock och kurear mig med några apelsinklyftor. Känner mig faktiskt inte så värst dålig längre, är nog tröttheten som börjar ta ut sin rätt. Har inte blivit mycket sömn de senaste dagarna. Och det blev inte bättre av att behöva gå upp innnan halv sex i morse. Vi lämnade in bilen för att kränga om däcken. Hade inte jag följt med så att vi kunde ta två bilar hade Danne fått cykla till jobbet i morse, så jag erbjöd mig att följa med. Är väl egentligen inte mer än rätt då det är jag som åker runt i Audin om dagarna..  

Min underbara karl med sin söta lilla brorsdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback