Charmtroll

Fick tidigare i dag besök av Niklas, Malin och deras två små bustroll Tova & Melker. Vi har väl inte direkt något barnvänligt hem om man säger så, inte ute i alla fall. Melker ramlade ner i dammen med benet och jag var riktigt orolig över att dom skulle skära sig på kaninburen som har lite väl vassa kanter. Men ingen större skada skedd. Daniel lekte och var verkligen hur gullig som helst med barnen. Körde dom i skottkärra och busade.I morgon ska jag även följa med lilla Emma till dagiset som hon ska börja på i september. Eftersom det eventuellt blir så att jag kommer att hämta henne i bland så ska jag nu följa med och hälsa på fröknarna. Sen ska jag vara barnvakt någon timme och efter det blir det lunch med svärmor.

Funderar på om jag kanske ska krypa ner till min sovande man och försöka göra desamma. Är inte alls trött och hade inte väntat mig att behöva kliva upp så pass tidigt som jag ska göra i morgon. Men först ska jag kolla färdigt på filmen som jag tittar på och med det säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback