I mitt fönster


Jag tycker om att det börjar bli mörkare om kvällarna så att man kan tända
massor av ljus och bara mysa i soffan. Men det får jag väl äta upp om någon
månad när man är trött på kylan och mörkret och vill ha ljusare och varmare igen.
Men just nu har jag inget emot att vi går mot mörkare och lite kyligare tider.

I natt har det inte blivit många timmars sömn. Började känna irritation i halsen igår på eftermiddagen och i natt blev det värre och jag fick även hosta. Känner mig lagom mör i dag, hoppas att jag inte är påväg att sjukna om bara. Ska dricka upp min kopp med "vinter te" med smakerna rabarber, kola och grädde och sen påbörja någon form av lunch innan det är dags att gå till tåget som tar mig till Enköping där mamma kommer att vänta. Hade egentligen tänkt att stanna här hemma nu eftersom jag känner mig lite krasslig men jag kan lika gärna hosta där hemma som här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback