Mysig lunch


Denna fick följa med hem från Iittala här om dagen och fick sig en plats på spisen.

Idag är jag med Danne från och till på jobbet, eftersom han har åkt ett par vändor fram och tillbaka till Örebro följde jag med och snart ska vi åka mot Kungsör. Får se när vi kommer tillbaka men troligtvis kommer han i från jobbet lite tidigare. Skönt med tanke på att det lutade mot lite övertid i dag. Har ätit lunch ihop i dag och det var ett tag sen det hände såhär mitt i jobbveckan, mysigt. När vi kommer hem senare i dag ska jag slå in en present till min barndomsväns mamma som har 50 års fest på fredag och vi är bjudna. Det är något som jag verkligen ser fram emot, det kommer bli riktigt roligt att träffa alla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback