Makeover


Detaljer i turkost har under sommaren kommit fram mer och mer i vardagsrummet.
Annars har det inte hänt mycket här hemma på inredningsfronten, men snart är hösten
här och då är det dags att piffa och dona lite inne igen. Sovrummet är nog det rummet som
står först på tur.

Jag kunde inte ha valt bättre dagar att vara sjuk på. Soliga varma sommardagar och jag går omkring förkyld med feber. Det hade varit mysigt med ett par lata dagar vid stranden sånna här dagar men eftersom jag har lite feber så känns det inte allt för lockande att sola. Får hoppas på att veckan som kommer kanske kan bjuda på lite solsken? Men vad jag har hört så ska det bli sämre. Typiskt.

I fredags var det i alla fall grillfest här hemma, och fest blev det vilket jag verkligen fick känna dagen efter. Det var länge sedan jag var så bakfull som då. Men jag fick i alla fall till mina daiquiris bra, farligt goda. Lördagen spenderades lite lagom bakfull i en bil till Stockholm, Kungenskurva och Nacka. Jag kan lugna er med att det inte var jag som körde. På kvällen blev det skaldjur på menyn och sen tog vi en promenad ner på stan. Idag har vi flängt och farit till Örebro, bytt en spegel som tappat fästena och bara haft det mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback