Vilken otur

Blev en snabb visit till Marieberg, hoppade stan och åkte hem i stället. Jag kände att jag inte var riktigt klädd för det varma vädret.  Hem och lägga sig en liten stund i baden baden kändes mer lockande. Men har redan tröttnat, men 7 minuters solande är alltid något. Förut kunde jag ligga konstant en hel dag med pauser för mat & dryckintag och tycka att det bara var härligt. Nu kan jag ligga max ett par minuter innan jag kommer på mig själv med att göra något annat. Jag har helt enkelt blivit rastlös.

Eftersom jag inte åkte till stan så fick jag inte tag på diskmedelspumpen från Cult design men i stället fick två nya påslakanset följa med mig hem samt lite kaninmat Shoppingsuget som jag hade igår var som bortblåst idag på grund av en rad olika saker. Inget jag vill gå in på såhär på bloggen. På tal om shopping, igår när Malin och jag åkte till Eskilstuna var vi in på MIO för att köpa en matta. När hon ska ge mig sina bilnycklar så går nyckeln av precis när hon får upp dom ur fickan..Vi är alltså fast på MIO med två små barn och MIO är väl kanske inte ett lämpligt ställe att vara på när barnen tröttnar och bara hoppar runt. Som tur är blev vi räddade av Malins svärmor som fick komma med extra nycklar så att vi kunde fortsätta vår shoppingrunda. Så det kan gå, tur att nyckeln inte gick av i bilen i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback