En dag kvar, i morgon ett annat land




Julklapparna inslagna och klara. Fick bli två likadana. Vitt papper, vitt snöre med bruna som jag kallar det "pepparkakshjärtan" på. På paketen fäste jag även hjärtformade etiketter med deras namn på.

Torsdagen är redan här vilket innebär att det bara är en dag kvar, i morgon vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis på planet vid den här tiden om allt går som det ska. Min resväska är fortfarande inte packad, som alltid när jag ska ut och resa ligger det ett berg av kläder både i och runt om. Tar alltid med mig för mycket, och en fördel är ju i det här fallet att kunna stänga väskan ;)

Så i dag blir det att fixa och dona med det sista, har en hel lista på vad som behöver göras. Ska försöka hinna med att åka ner till smyckesaffären och köpa två halsband som jag la undan igår. Fick nästan beslutsångest igår och kunde inte välja vilket, nu har jag tänkt färdigt och det får bli båda två.

Får se hur pass mycket tid det blir över till datorn och att blogga i kväll, annars önskar jag er alla en trevlig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback