Julklappar


I kväll blir det julklappsinslagning. Sånt gillar jag.

Tisdag och bara tre dagar kvar. Började lite smått med packningen igår och jag kan redan nu säga att jag måste välja ut mer än hälften att inte ta med. Jag är expert på att packa för mycket, av någon anledning vill jag ta med mig sånt som jag i vanliga fall knappt använder, kanske i tron om att jag i ett annat land, ett varmare sådant kommer att få användning av det. Så i kväll får jag hem och solla bort kläder.

Annars är det kurs som står på schemat i dag, ska strax börja göra mig klar för att åka. Börjar klockan nio och slutar tolv i dag. Då blir det raka vägen till Enköping för att köpa två julklappar till småttingarna som jag har lagt undan. Presenterna som jag ska köpa har jag jagat i alla tänkbara butiker, men med rest hos leverantören så har det tyvärr inte fyllts på. Blev riktigt glad när jag ringde till en onlinebutik och fick höra att deras lager ligger i Enköping och att jag kan få komma dit. Skönt nog så har vi i år bara bestämt att vi ska köpa julklappar till barnen eftersom vi faktiskt åker bort.

Nu ska jag äta upp min frukost och sen är det dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback