En dag att ta tillvara på

Vad härligt det var att vakna i morse när solen sken in genom fönstret. Blå himmel och massor av vit snö utanför, det var så ljust. Hade inte snön varit där hade jag fått riktiga vårkänslor. Men detta var bra det med, blev så pigg och det var så lätt att kliva upp ur sängen. De senaste veckorna kanske till och med månaderna har jag valt att ligga kvar i sängen när klockan har ringt bara för att det varit så mörkt och trist. Idag klec jag upp direkt utan att det tog emot.

Jobbar nu i kväll, därför passade jag på att träna tidigt i morse för att ta tillvara på dagen. Älskar att morgonträna, så skönt att ha det gjort och ha en hel dag att se fram emot.

Väntar på min mat just nu, behöver lite energi känner jag. Får bli en tidig middag så får det bli något annat gott i kväll, kanske varma mackor eller en fruktsallad med massa olika frukter och vitaminer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback