Jag saknar tålamod

Vaknade i morse med världens träningsvärk från när jag tränade i går kväll. Men trots det så körde jag lite spinning i morse, kändes inte av alls. Skönt!

Danne kom hem även i dag på lunch, och jag började med plättar och blev klar precis när han kom hem. Vilken tajming! Minns inte sist jag gjorde varken plättar eller pannkakor. Måste ha varit någongång när jag var yngre hos mormor. Annars är det alltid pappa som har varit mästare på pannkakor. Jag har aldrig haft det där tålamodet till att stå och steka pannkakor, därför fick det bli plättar som jag anser vara lite lättare. :)

Tänkte slå på stort och promenera till firman snart, Danne slutar nog lite tidigare idag och vill säkert träna. Så jag tänkte göra sällskap. (kör nog några enklare övningar bara)


Kommentarer
Postat av: Karin

Oh vad tyckte hon om de? Jag är skit rädd. Jag vill inte! :|

Jag ska göra de den 24feb kl 8. Uuuuuh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback