Migrän

Var till jobbet tidigare idag, flyttfirman hade redan varit där och skruvat ner allt. Jäklar va stor lokalen såg ut nu. Mötte upp carro och Madde för att sen handla med oss lunch och åka hem till Carro. Dom hade det så fint där hemma, enplans villa med vinkel, precis i min smak. Efter en stund kom Zandra med sina små bebisar. När vi ätit så tog vi en promenad i området. Sen när vi kom in igen började det skimra för mina ögon. När jag väl fick tillbaka min vanliga syn fick jag spänningar i huvudet och började må riktigt illa. Jag förstod att det var migrän som var på gång. Har haft det flera gånger förr men för ett par år sedan. Mådde riktigt dåligt men ville hem och eftersom jag var ett par mil bort så var resan hem rent ut sagt hemsk. Spydde när jag kom hem sen stoppade jag i mig ett par tabletter från Eeze och la mig i ett mörkt sovrum.

Nu mår jag lite bättre, skönt. Det går bra så länge jag sitter still i soffan, så det är väl lika bra att jag sitter kvar här resten av kvällen. Hoppas på att må bätte i morgon då det är fredag och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback