Shopping i Örebro

Idag har jag strosat runt alldeles ensam i Örebro hela förmiddagen. Det är skönt att gå runt själv men jag föredrar nog sällskap. Jag kände mig faktiskt lite ensam. Mat köpte jag med mig och åt på hemvägen i bilen, har nog inte kommit till det där stadiet än att kunna sitta helt själv på en restaurang eller café och äta. Fånig, jag vet. Så det fick bli en kyckling baguette i bilen hem, kanske inte det bekvämaste men riktigt gott.

Ska strax möta upp Danne för att köra ett litet pass i gymmet. Efter det så ska vi hem och göra oss i ordning & äta för att sen åka iväg och handla en massa gott inför helgen. : )


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är jävligt ensam men jag diggar det. Skulle lätt kunna åka utomlands själv, fika själv och gå på bio själv. Man får skitmycket ragg då, haha

Postat av: Therese

Haha, jag får aldrig ha det ifred ;)

2009-02-12 @ 18:54:02
URL: http://tessilouu.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, jag får aldrig ha det ifred ;)

2009-02-12 @ 18:54:38
URL: http://tessilouu.blogg.se/
Postat av: Marlene

Josefin:

Jag förstår att du får det så fin som du är :)

2009-02-13 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback