Det närmar sig

Har precis duschat och sitter nu i soffan i min rosa mysiga morgonrock och håller på med datorn samtidigt som jag kollar på tv, Rachel Ray för att vara exakt. Håller på och laddar lite innan jag ska sätta igång att dammsuga.

Till helgen är det Alla hjärtans ♥ dag, för er som missat detta. Här hemma så myser vi alltid till det när vi får tid och är tillsammans och inte bara för att det står att det är Alla hjärtans ♥ dag i almanackan. Det känns lite som om att den här dagen går ut på att affärerna ska tjäna lite extra pengar, men det är inget fel i det och jag tycker ändå att  man kan fira dagen lite extra. För mig, i år handlar den här dagen om att ha en perfekt kväll med min man. Äta och dricka något gott, levande ljus och bara njuta av varandras sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback