Finrummet

I dag har jag tillbringat hela förmiddagen med att slösa massa pengar inne i Örebro. Inne på Finrummet Köpte jag bland annat två påsar löste med smak av Rabarber, kola och grädde / Mullbär och Vanilj av samt en söt tesil. Finrummet har en massa snygga påsar löste och kaffe i alla möjliga färger och smaker. Perfekt enkel gå bort- present.
CE - Inne Ute plockade jag ihop lite grejer till två snarlika presenter till Madde & Carro. Fick även med mig lite annat kul hem. Påtal om presenter, nu ska jag slå in en present som jag haft här hemma ett bra tag nu. Har inte träffat Karin som presenten är till på väldigt länge, men den 7 mars är det äntligen dags att ses igen. Bara ungefär två månader försent.  Då får hon sin försenade bättre sent än aldrig födelsedagspresent. 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi naaaw :D

Kul att ni kommer då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback