Vardagslyx

I lördags när jag kom hem från jobbet var Erika redan hos oss. Danne hämtade henne på stationen ungefär en timme innan jag kom hem. Jag hann inte mycket mer in och vända innan det var dags att åka och hämta hem mat. Vi körde på kinamat och lite god dricka till det.

Efter ett tag kom Mats & Kerim också. Det var så roligt att träffa Erika igen, vi gjorde goda drinkar och hade det riktigt trevligt. Jag tror att vi kom i säng runt halv 4 så trevligt hade vi nog.

Söndagen var en sådan där riktig bakis dag. Usch så vi mådde, allihopa hade nog fått i sig ett glas för mycket eller två ;)
Sov inte speciellt länge heller, jag var uppe innan åtta i alla fall. När klockan närmade sig tolv/ett åkte vi till en pizzeria för att inta oss lite välförtjänt bakismat.

Runt tre tiden åkte jag och Erika till Uppsala. Och jag kom tillbaka hit igår kväll efter att ha umgåtts lite med mamma och pappa. Fick rosor av älsklingen när jag kom hem. Världens bästa.

I dag har jag tränat lite och sen fick jag hastigt duscha och göra mig klar för att åka med Danne till Örebro för ett ärende.
I kväll kanske vi åker till örebro och äter lite gott på någon restaurang. I bland behövs det lite vardagslyx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback