Jag bara älskar presenter

Har jobbat i dag och nu känner jag mig riktigt risig i halsen. Har ont och det irriterar. Danne är också sjuk igen och vi har säkert smittat varandra fram och tillbaka sen vi kom hem från utlandet. Tråkigt är det i alla fall men det är bara att gör det bästa utav det. Och det har vi gjort, vi har nyss ätit kinamat och snart kommer Mats över med film och jag har laddat upp med en massa gott.

Danne har varit runt och handlat en massa grejer nu medans jag har jobbat, en ny skrivare (i vitt), trådlöst internet + en massa andra tekniska grejer som hör därtill.  Och i går när jag var på jobbet fick jag ett meddelande om att jag skulle få en present när jag kom hem, och mycket riktigt. Jag möttes av en spinningcykel i vardagsrummet. Jag har lite på skoj nämnt att jag skulle vilja ha en sån, bara för att. Och nu har jag fått en alldeles egen i svart. :) Så nu ska jag bara försöka ändra våra dåliga vanor som blivit de senaste veckorna och ta tag i träningen. Försöka i alla fall, med början på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback