Tandläkarbesök

I lördags när jag åt frukost fick jag någo hårt i munnen, det var tydligen en del av min tand. En rätt så stor del. Jag åt en mjuk macka så jag förstår inte riktigt hur, men troligtvis så var det nån spricka i den.  Vasst blev det i alla fall. (OBS. Jag är bara 21år gammal och börjar redan tappa delar av tänder ;), hoppas att jag får behålla resten av mina tänder innan jag fyller 30 i alla fall ;) )

Så nu under morgonen har jag varit hos tandläkaren och fått den lagad. Skönt!, mindre skönt är väl att bedövningen fortfarande sitter i. Danne fixade tiden i morse, han åkte även med för att själv gå på en undersökning. Bra med kontakter i bland,  Tjänster & gentjänster. :)

Tänkte egentligen ta och träna nu, men eftersom bedövningen fortfarande sitter i så väntar jag nog ett tag. Ska städa lite först i stället och fixa med mattan som vi köpte igår. Får se hur det blir med det om den passar eller ej. Men det hoppas jag på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback