Underbara vän

Har nyss varit och hälsat på Karin en stund. =) Det var så roligt att se henne. Får ta en Ben & Jerry´s kväll snart! Köpte även med mig vita tulpaner. Det kommer bli så fint!

Ska ta och börja packa i ordning mina saker här hemma för att om någon timme börja dra mig tillbaka. Har en liten bit att åka och det vore trevligt att slippa åka när det är mörkt.

Jag börjar även bli riktigt less på mina naglar nu, efter ett antal veckor så är dom inte längre fina. Dom ser rent ut sagt hemska ut enligt mig. Men i morgon åker dom äntligen bort, det ska bli så skönt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jo jag har också stött på honom lite då och då på gränby. Men nu fick jag en chock då han plötsligt dyker upp på mitt ica xD haha vad är oddsen? Alla har väl varit lite smygkära i honom tror jag :D





Och jaaaa, vi måste måste måste ses snart allihopa! Måste styras upp nånting snarast! Om så bara en middag med vårat välkända kyckling, pommes frites och beasås :)

Postat av: Anonym

Haha det var helt sjukt kul!

Runke balle, runke runke balle!

2009-01-18 @ 19:25:57
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback