Ännu en underbar kväll

Igår var vi in till Örebro, jag, Danne och Mats. Blev inte allt för lång stund eftersom vi fortfarande är lite sjuka. Åkte även förbi Robert och Linda för att hämta ett par saker och för att Danne ville kika på det nybyggda garaget. Mats kom sen över på middag och stannade även kvar och kollade på en film med oss. Trevligt. Det blev alltså en rätt så lung söndag för vår del. Väldigt behövande :)

I dag hade jag däremot tänkt att åka till Uppsala, men jag mådde inte alls speciellt bra i morse när jag vaknade så jag åker tidigt i morgonbitti i stället. Har ett ärende som måste uträttas. Sedan åker jag nog hem till mamma & pappa och blir troligtvis kvar till onsdag.

Så nu blir det ännu en mysig kväll med min man. ♥

(Bilden är från i somras när vi var på Mallorca och visst var vi båda lite lagom luriga :)

Kommentarer
Postat av: Karin

naaaaaw <3

Postat av: marlene

Karin: =)

Nu får du ta och komma ner och hälsa på snart.

2009-01-13 @ 16:28:16
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback