Nu, imorgon & för alltid!

Nu var det evigheter sen sist, och det har hänt en hel del under den tiden. Både bra och mindre bra grejer.

Utlandsresan var underbar, vädret var väl sådär lite molnigt någon dag sådär men annars så var det bara bra. Näst sista kvällen så var vi ut och dansa och drack gott jag danne och bror min :) Mamma och pappa var även dom med ett tag men rundade av någon gång under natten. Vi tre stannade kvar till ungefär fyra tiden och om vi bara hade gått någon minut tidigare så hade inte ett onödigt slag inträffat som orsakade lite kaos. Men det är sådant som kan hända och nu hände det oss. Tur att vissa är mogna nog att veta när man inte ska ge igen.

Dagen efter vaknade jag och danne upp och mådde rätt så bra, vi kände att vi hade druckit dagen innan men det var inte mer med det. Men sen slog det bara till för oss båda och vi spydde hela dagen. Jag hade även någon form av konstiga skakningar ett tag. Kanske kan vi ha blivit förgiftade eller drogade. Det var i alla fall ingen vanlig baksmälla. Illamåendet fortsatte resten av dagarna och även när vi kom hem.

Men bortsett i från detta så hade vi en underbar semester. Och den 12/12 är en kväll att minnas, vi förlovade oss nämligen då :) Så nu sitter jag här med en ring runt mitt finger och jag kan inte vara lyckligare. Nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan brevid min fästman.


Jag med mina fyra bästa, Pappa, Mamma, Danne och Storebror(Tar kortet).
Riktigt rolig kväll.


Kommentarer
Postat av: erika

jag sqknar dig, vi måste ses snart och prata om eran resa och som häner i livet, va ju så längesen. grattis ännu en gång till dig hjärtat! så kulatt du hittat din karl.

2009-01-06 @ 10:44:59
Postat av: Karin

Hihi aah det var härligt. Dock moln och regn varje dag :/ Annars vare på topp!

Måste ses snart!!

Postat av: Sara

Grattis! Vad kul!=)

2009-01-09 @ 17:58:49
Postat av: marlene

Sara: tack så mycket :)

2009-01-13 @ 16:28:59
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback