Snart kommer jag att rulla fram

Jag hade tänkt att börja morgonen med en promenad till affären, men det känns inte längre så lockande när regnet bara öser ner. Jag får ta bilen i stället. Om ett par timmar kommer mamma och pappa hit och fikar lite. Åker med dom till Örebro sen och så kommer Daniel in efter jobbet. Mamma och pappa ska sova på hotell där i Örebro så vi går ut och äter med dom i kväll. Mysigt.

Åkte ut till Marieberg igår och hittade faktiskt ett par inlines som jag tror ska kunna passa mig. Jag kommer nog att kunna räkna antal gånger dom kommer att användas på en hand innan sommaren är slut. Hur som helst så fick dom i alla fall följa med hem.



 
Lagom tjejigt med mönster och det jag tycker är fint är att rosabandet är fastsytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback