Dagen efter

I dag är det en så kallad bakissöndag för min del. Jag hade nog lite för kul och drack lite för mycket, vilket jag har fått böta för i dag vill jag lova. Det är inte förrens nu som jag känner mig skapligt bra, har mått illa konstant hela dagen. Men jag har mig själv att skylla. Trevligt var det i alla fall, dock inte lika trevligt på vägen hem när jag bestämt skulle gå med mina stövlar ner för en isbacke i skogen(Genväg) och halkade självklart ett antal gånger , men jag och mats tyckte det mest var roligt så vi gick skrattandes hem och Danne tyckte vi  var som två 15åringar. Och det kan jag väl hålla med om såhär dagen efter. Men det var jätte roligt att träffa Karin och Therese speciellt igen.

Danne och jag har nu varit till affären och köpt med oss massa gott som vi ska äta i kväll. Blir lite plockmat i olika varianter. Mums.


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var jättekul att träffa dig med :) Prata gamla minnen va roligt.. hihi, vi har hunnit med mycket i våra dar tillsammans.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback