Kassar i mängder

Nu har vi kommit hem och jag har till och med hunnit smaska i mig lite vindruvor. Gott. Om en halvtimme eller så, så tänker jag nog åka och hälsa på Erika på jobbet idag igen innan stängning. Bara prata lite innan hennes buss kommer.

Fick med mig lite grejer hem i dag från vår lilla shoppingtur. Blev bland annat en liten present till Danne, och ett sött vitt kakfat som jag länge letat efter. I dag stod det framför mig, det sista. Det var bara att köpa det! Eller jag fick det faktiskt av mamma, världens bästa. Har fått på tok för mycket nu, får nästan lite dåligt samvete.

Vi chansade även på att köpa hem lite hårfärg som jag ska få äran att testa på mamma i kväll, vi hade inte tid för ett besök hos frisören tidigare så i kväll testar vi själva. Hoppas på ett lyckat resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback