Nytt kök


Ställde upp några läckra ägg på spisen tidigare i veckan. Gjorde sig riktigt bra där tillsammans med påskriset. Lite lagom påskigt i min smak. Är inte mycket för färgglada tuppar och fjädrar i alla möjliga färger.

Vi var i alla fall in till Örebro när Danne kom hem och vi fick med oss bänkskiva samt kakel. Det fick bli en vit bänkskiva men kaklet fick bli grått. Jag vivill ju egentligen ha ett helvitt kök, men som vårat kök är planerat just nu tror jag inte att det skulle göra sig helt bra. Vi kommer ju kanske bara troligtvis bo kvar här till nästa vår/sommar så det får bli något lite tillfälligt bara för att få det lite finare än nu. Men jag har väldigt svårt för att ställa om mig när jag verkligen vill ha något annat. Är inte direkt flexibel av mig när det gäller sånna situationer. Jag vet hur jag vill ha det och får upp en bild i huvudet om hur det ska se ut. Jag har svårt att byta ut den bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback